WHATSAPP / SMS / CALL : +60 133066252

BLOG MENTOR YANG SELALU DI TERJAH


Salam...

Harini saya nak share blog mentor yang selalu saya terjah. Bukan Mentor kat TV3 tu ye. Tapi mentor in business. Bulan Julai yang lepas saya membuat keputusan untuk mebuat business PREMIUM BEAUTIFUL as my side income memandangkan kerja saya sekarang kontrak. If satu hari nanti kerja saya bertukar jadi permanent pun, saya still go on dengan business ni. Sebab seronok ade side income ni rupanya. Dalam business yang saya jalankan ni, saya tak keseorangan tau. Buat dalam group dengan GREEN LEADERS GROUP. So kat sini nak share ngan korang beberapa blog my Mentor or sifu yang selalu saya terjah untuk my inspiration.. 

Pertama 



CDM Hanis Haizi.
www.hanishaizi.com

Kagum dengan dia. Ibu kepada 2 orang anak ni baru je berumur 28 tahun. Dalam masa 2 tahun saja, beliau telah merubah kehidupannya dari seorang surirumah kepada Businesswoman yang disegani. Dahulunya seorang yang pendiam, tapi kini merupakan salah seorang speaker Syarikat untuk memberi motivasi kepada usahawan. Beliau jugak pioneer online business Premim Beautiful tau. Haaa jugak Pengasas GREEN LEADERS GROUP.


Kedua 


CDM Maisarah Ibrahim
www.maisarahibrahim.com

Mulakan business dengan part time je memandangkan beliau seorang engineer di sebuah Jabatan Kerajaan. Kini, dah buat full time. Ibu kepada 3 orang cahaya mata. Dulu tinggal di kawasan setinggan, kini dah boleh beli rumah sendiri. Hutang PTPTN settle dalam masa 2 tahun berbusiness.. Woww.. I will follow you kak.


Ketiga

Bakal CDM, DDM Roslida 
www.roslidamjani.com

Isteri dan Ibu kepada 2 orang anak. Owner Smart Reader Kids Paka. Seorang Usahawan Premium Beautiful. Woww... 4 in 1. Macamana dia uruskan masa properly? Saya paling suka baca status dia thru Facebook. Dia menyedarkan saya apa seorang wanita boleh lakukan. And Alhamdulillah saya semakin improved.


Last but not least


Juga bakal CDM, DDM Naemah Wahab.
www.naemahwahab.com

Saya juga kagum dengan beliau. Seorang isteri dan ibu kepada Umar ( cute sangat :) ). Bekerja sebagai Engineer di salah sebuah company oil & gas di Paka. Bila dia bercakap, mesti korang terlopong. Lembut sangat suaranya. Rendah sangat nadanya. Tapi itu tak menghalang dia untuk kembangkan business. Yang penting, skill . :)


Ok.. That's all. Business journey mereka sangat menarik tau. From ZERO to someone yang betul-betul HEBAT. Kalau nak tau lebih lagi business journey diorang, google je nama mereka, sure keluar kat google search. Tak pun enter je address website yang saya bagi tu ;)


Love, 
DIHA






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...