WHATSAPP / SMS / CALL : +60 133066252

PERUBATAN ISLAM UNTUK MENDAPATKAN ZURIAT



Salam ....




Ramai betul kengkawan yang pragnent skang. Latest, teman sebilik aku kat office ni, Adda. Tahniah sebab setelah 2 tahun menunggu, akhirnya rezeki menjadi milikmu .. hehe . Baru-baru ni, my dad & mom ajak aku pergi salah sebuah Darul Syifa' kat Kuala Terengganu ni. Untuk mencuba perubatan islam pulak. Yela, cara untuk berusaha kan ada macam-macam.



So, masa pergi tu, muy dad cakap ustaz ni famous kat Astro Oasis. Ustaz Lokman namanya. Aku manala tau. Tapi bila dia sebut nama Ahraf Muslim, terus aku ingat yang Ashraf Muslim ni kan dah jadi pengamal perubatan islam. Rupanya dia selalu jugak turun ke Kuala Terengganu.



Masa pergi tu, yang ada just Ustaz Lokman ni. Kiranya ustaz ni, guru kepada Ashraf Muslim. Then masa jumpa ustaz tu, dia tak sentuh pun aku. Just ade sedikit bacaan and macam scan aku la. Lepas tu Ustaz bagi aku ayat untuk dibaca.

Surah Maryam ( 19 )
Ayat 31 hingga 48
Baca 3 kali selepas Solat Magrib atau Isya'.



Surah Ibrahim ( 14 )
Ayat 32 hingga 43
Baca 3 kali selepas Solat Subuh atau Zuhur atau Asar.


Amalkan ye. At least kita berusaha dalam apa jua keadaan selagi tak menyalahi Agama. Sharing is caring right. Kaedah-kaedah lain masa perubatan islam tu dijalankan, tak boleh la cerita dalam ni. So, sesiapa yang berminat, boleh bukak website http://www.alhidayah-medic.com . 


Love,
DIHA






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...